قیمت پودر سوخاری گوشت چرخکرده

بهترین پودر سوخاری گلها

قیمت پودر سوخاری گوشت در ایران به صورت فله و یا کیلویی چیزی حدود 3200 تومان تا 12000 تومان (بر حسب کیلو) می باشد. قیمت پودر سوخاری گوشت بر اساس مواد اولیه مصرفی و مرغوبیت آن دارای قیمت های مختلفی می باشد. این قیمت در شهرهایی همچون تهران، تبریز، کرج و مشهد از قیمت ارزان تری برخوردار است.

انواع پودر سوخاری درون محصولی

پودرهای سوخاری که در داخل موادی همچون فلافل، کتلت، کباب لقمه، همبرگر، ناگت و … استفاده می شود در دسته پودرهای سوخاری درون محصولی قرار می گیرند. این پودرها برای انسجام بخشیدن و حفظ تردی بیشتر غذاهای گوشتی و مشابه آن به کار برده می شوند.

قیمت پودر سوخاری گوشت

پودر سوخاری گوشت و امثال آن در دو مدل پودر سوخاری درشت و پودر سوخاری ریز در رنگبندی زرد، نارنجی، سفید، طلایی و قهوه ای تولید می شود. پودر سوخاری نارنجی و پودر سوخاری طلایی بیشترین حجم فروش را در صنعت تولید غذاهای آماده و نیمه اماده داراست.

قیمت پودر سوخاری گوشت

زمان تحویل پودر سوخاری برای سفارشات کلی و جزئی

زمان تولید و تحویل پودر سوخاری درون محصولی بسته به حجم سفارش متفاوت می باشد. در سفارشات عمده با حجم تناژی، بین 5 تا 10 روز و در سفارشات جزئی اما عمده، زمانی حدود 3 تا 1 هفته را شامل می شود.

قیمت پودر سوخاری گوشت

ارسال سفارشات بسته به حجم کالا بوسیله باربری اتوبوس، نیسان، کامیون و … انجام می شود. هزینه حمل و نقل از شهرهای بزرگ به سایر شهرها ارزان تر می باشد.