مرکز صادرات پودر سوخاری پانکو

مرکز صادرات پودر سوخاری پانکو در ابتدا این محصول را از کارخانه های تولیدی آن تهیه می کنند، و سپس بازار مصرف و فروش خود را در کشورهای خارجی شناسایی می کنند، و عرضه و فروش این محصول را به صورت گسترده در بین خریداران انجام می دهند.

مراکز صادرات فوق دارای نمایندگی های پخش و فروش فعال در کشور می باشند و کار عرضه و فروش این محصول را به صورت گسترده در قسمت های برون مرزی کشور انجام می دهند.

مرکز صادرات پودر سوخاری پانکو

شناخت انواع پودر سوخاری اسپایسی

شناخت انواع پودر سوخاری اسپایسی پودر سوخاری در واقع محصولی است که از نان آسیاب شده و برشته به دست می آید و برای سوخاری نمودن گوشت، به خصوص گوشت مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تولید این پودر در ابتدا نان را به صورت عادی پخت می کنند، و سپس نان پخت شده را تحت حرارت ملایم در دستگاه های مخصوص مانند فر قرار می دهند تا رطوبت آن به صورت کامل تبخیر شود و برشته شود.

بعد از سرد شدن نان برشته آن را آسیاب می کنند، دانه بندی پودر سوخاری ممکن است ریز و پودری و یا این که درشت و قابل مشاهده باشد، این دو نوع دانه بندی از انواع پودرهای سوخاری اسپایسی به شمار می آید.

در برخی مواقع این پودر را طعم دار می کنند و مطابق با ذائقه مشتریان تولید می کنند، طعم های این پودر بسیار متنوع می باشد، برای مثال از انواع ادویه های معطر برای طعم دار نمودن این محصول استفاده می کنند.

البته از سبزیجات معطر و پودر کاری نیز به طور معمول برای طعم دار نمودن این محصول استفاده می شود.

انواع مختلف پودر سوخاری اسپایسی به وسیله انواع چاشنی های متنوع طعم دار میشود، این پودر برای سوخاری نمودن مرغ استفاده می شود و موجب ترد نمودن بافت گوشت می شود.

با توجه به نوع چاشنی که به پودر اضافه می شود این محصول دارای رنگ های متناسب با این این چاشنی می باشد.

خرید ارزان پودر سوخاری پانکو

خرید ارزان پودر سوخاری پانکو خرید ارزان پودر سوخاری سفید پانکو می بایست به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولید کننده این محصول انجام شود، منظور از پودر سوخاری سفید پودری است که هیچ گونه طعم دهنده و هم چنین چاشنی به این پودر اضافه نشده است.

دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در اقصی نقاط ایران نیز کار عرضه و فروش این محصول را با قیمتی ارزان و به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهند.

البته فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی از دیگر مراکز فعال در زمینه فروش این محصول به شمار می آید، که در اقصی نقاط ایران دایر می باشند و موجب دسترسی راحت همه خریداران به این محصول شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *