صادرات انواع آرد سوخاری تمپورا

پودر سوخاری تمپورا یک پودر بسیار سبک و خوش طعم بوده که مزه ی جدیدی به غذا بخشیده و به دلیل اینکه با استفاده از ادویه جات خاص و درجه یک تولید شده، طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول در کشور ما در حجم بالا تولید شده و در سطح جهان طرفداران بسیار زیادی دارد بنابراین صادرات آرد سوخاری تمپورا در بسته بندی های ویژه و استثنایی انجام شده تا همه افراد بتوانند این محصول را خریداری نمایند.

صادرات انواع آرد سوخاری تمپورا

آشنایی با نحوه تولید آرد سوخاری

آشنایی با نحوه تولید آرد سوخاری آرد سوخاری بخش جدایی ناپذیر از غذاهای فست فودی و سرخ شده است که معمولاً در حال حاضر از نان های حجیمی که حرارت دیده و رطوبت آنها گرفته شده، به دو صورت دانه درشت و ریز تولید می شود. این محصول را هم می‌ توان به صورت خانگی تولید کرد که البته عمده تولید آنها در کارخانجات است که گلوتن، انواع عصاره ها، نمک و مواد افزودنی و ادویه جات از مواد تولید کننده اصلی آن است.

برای تولید آرد سوخاری ابتدا نان های حجیم، خشک شده تا کاملا رطوبت آنها گرفته و پس از آسیاب کردن می‌ توان آن را با نمک و پودر فلفل، زردچوبه، پودر چیلی، پودر تمر هندی و سایر ادویه جات طعم دار کرد و مورد استفاده قرار داد. توجه داشته باشید که نان های حجیم بافت و طعم بهتری به پودر سوخاری بخشیده و پس از تولید =باید آن را در بسته بندی های مناسب در بسته ریخته و در یخچال نگهداری نمایید.

استفاده از این آرد در اکثر غذاها به خصوص غذاهای سرخ شده مانند کتلت، ماهی سوخاری، مرغ سوخاری، سیب زمینی، قارچ و… مشاهده می شود و یک گزینه عالی برای سرخ کردن مواد غذایی است که آن را ترد و خوش طعم تر کرده و بافت لذیذ و جذاب به آن می‌ بخشد.

تولیدکنندگان آرد سوخاری تمپورا درجه یک

تولیدکنندگان آرد سوخاری تمپورا درجه یک برند آینز و تانکو، جزء تولید کنندگان اصلی آرد سوخاری ویژه تمپورا در کشور بوده که این محصول را با طعم بسیار عالی از مواد اولیه کاملاً طبیعی و تازه تولید کرده و در بسته بندی های مختلف بهداشتی به فروش رسانده و حتی قابلیت خرید عمده آنها هم برای مشتریان امکان پذیر می نماید.

تولید این محصول معمولاً بر اساس نیاز بازار انجام شده که در حال حاضر در سطح جهان و بازارهای داخلی و خارجی فروش زیادی را به خود اختصاص داده است، از این رو این دو برند توانسته‌اند جز تولید کنندگان برتر شناخته شوند. قیمت آرد سوخاری بر اساس کیفیت آنها، نوع بسته بندی و حجمی که دارند، تعیین می‌ شود که می‌ توان با خرید مستقیم از این برندها قیمت محصول را کاهش داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *