بازار خرید آرد سوخاری ۱۰ کیلویی

بازار خرید آرد سوخاری

بازار خرید آرد سوخاری فله به صورت عمده از نمایندگی ها، مراکز پخش و از درب کارخانه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که خرید عمده از این مراکز قیمت ارزان ترین را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت. حال اگر بخواهید از دلالان یا تاجران حوزه آرد سوخاری این محصول را خریداری نمایید با قیمت تمام شده بیشتری ناگزیر به خرید خواهید بود. مجموعه ما با فروش عمده پودر سوخاري درشت آمون و آرد سوخاری ۱۰ کیلویی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به دنبال جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

بازار خرید آرد سوخاری

بازار خرید آرد سوخاری از طرف دیگر هزینه های مربوط به حمل و نقل برای ارسال بار از طریق نمایندگی با شرکت های باربری این امکان را به مشتریان می دهد تا با قیمت مناسب تر سفارش خود را تحویل بگیرند.

آرد سوخاری چیست؟

آرد های سوخاری از خرد شدن و آسیاب شدن نان های سوخاری و سفید به دست می آیند. تولید آرد سوخاری به صورت مستقیم از آرد گندم امکان پذیر نیست چرا که ابتدا باید نان سوخاری پخته شود. نان‌های سوخاری می توانند: نان ساندویچ، نان تست، نان باگت، نان همبرگر و یا نان سفید باشد. در واقع آردهای سوخاری تولیدی دارای درصد زیادی از آرد گندم می‌باشند .(حداکثر ۸۰ درصد). این نان ها بعد از آسیاب و الک شدن تبدیل به آرد سوخاری می شوند.

بازار خرید آرد سوخاری

کاربرد آرد سوخاری

کاربرد صنعتی آرد سوخاری در تولید انواع غذاهای آماده و نیمه آماده می باشد. این محصولات می تواند شامل فیله ماهی سوخاری، انواع ناگت، میگو برگر، جوجه چینی، همبرگر، فلافل، کباب لقمه و … باشد.

بازار خرید آرد سوخاری

کاربرد دیگر این محصول در منازل و رستوران ها و مراکزی از این دست می باشد که با توجه به علاقه اکثر افراد به ویژه جوانان به غذاهای سوخاری استفاده از انواع آرد سوخاری در تهیه غذاهای سریع پخت (fast food) بسیار رایج شده است.  برخی از افراد به جای استفاده از آرد سوخاری بسته بندی و صنعتی، اقدام به تهیه آرد سوخاری خانگی می‌کنند.

بازار خرید آرد سوخاری بازار خرید آرد سوخاریبازار خرید آرد سوخاری

بازار خرید آرد سوخاریاستفاده از محصولات بسته بندی؛ تامین نیاز مردم و توزیع کالای استاندارد و بهداشتی را در پی دارد.

بازار خرید آرد سوخاری فله

مطالب گفته شده حاکی از آن است که سهم فروش آرد سوخاری در صنعت و آشپزخانه های بزرگ بسیار حائز اهمیت است. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به تولید انواع آرد سوخاری ساده و طعم دار در بسته های ۱۰ کیلویی، ۱۲ کیلویی و ۲۰ کیلویی با قیمت های متفاوت نموده اند که این امر موجب صرفه جویی در کاهش هزینه ها، از جمله هزینه های مربوط به بسته بندی آرد سوخاری شده است.

بازار خرید آرد سوخاریبازار خرید آرد سوخاری