فروش پودر سوخاری kfc

فروش پودر سوخاری kfc

فروش پودر سوخاری kfc ، خرید پودر سوخاری kfc ، نمایندگی پودر سوخاری kfc ، واردات پودر سوخاری kfc ، خرید پودر سوخاری اسپایسی kfc ، قیمت فروش پودر سوخاری kfc .

پودر سوخاری kfc

پودر سوخاری کی اف سی تولید کشور آمریکا است. واردات پودر سوخاری کی اف سی توسط نمایندگی kfc  در ایران انجام می شود.
این محصول یکی از پرطرفدارترین پودرهای سوخاری در حال حاضر است که در بسیاری از رستوران ها و فست فودها از ان استفاده می شود.
پودر سوخاری کی اف سی علاوه بر یک بسته که برای کاور یا پوشش غذا استفاده می گردد، حاوی یک بسته دیگر به نام مرینت kfc  می باشد. استفاده این دو نوع موجب می شود تا طعم واقعی مرغ kfc را به مشتریان خود ارائه نمایید.

فروش پودر سوخاری kfc فروش پودر سوخاری kfc

خط تولید پودر سوخاری kfc

این پودر متفاوت تر از سایز پودرهای سوخاری موجود تولید می گردد. دلیل ان نیز استفاده از فرهای برقی در خط تولید این مدل از پودر سوخاری است. پودر سوخاری kfc  تنها با یکبار حرارت دیدن تولید می شود که این خود بر کیفیت و سلامت پودر سوخاری تولیدی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
پودر سوخاری kfc به نحوی تولید می گردد که علاوه بر مرغ، می توان از آن برای تهیه ماهی، میگو و سبزیجات و گوشت نیز استفاده کرد. این پودر شامل ادویه های منحصر به فرد است که به ادویه 11 گانه kfc معروف است.

فروش پودر سوخاری kfc

فروش پودر سوخاری kfc

فروش تکی پودر سوخاری کی اف سی در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قابل عرضه می باشد. خرید اینترنتی پودر سوخاری در این وب سایت ها با قیمت های متفاوت انجام می گردد.
اما خرید عمده پودر سوخاری kfc یا از نمایندگی kfc  و یا از مراکز پخش و فروش پودر سوخاری با قیمت ارزان تر بسیار مقرون به صرفه است.
مشتریان عزیز همچنین می توانند جهت دریافت قیمت پودر سوخاری kfc و یا خرید این محصول از شرکت اراد فود ( مرجع فروش انواع پودر سوخاری) با شماره 09119195220 واحد فروش این مرکز تماس حاصل نمایند.

فروش پودر سوخاری kfc