,

قیمت خرید آرد سوخاری آمون

قیمت خرید آرد سوخاری آمون با توجه به طعم های مختلف در بسته های 200 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی تولید و با قیمتی بین 2900 تا 8600 تومان به دست مصرف کننده می رسد. انواع آرد سوخاری و پودر سوخاری آمون را می توانید به صورت عمده در کارتن های 12 عددی از نمایندگی این شرکت با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت خرید آرد سوخاری آمون

شرکت صنایع غذایی شیریت پارت ایرانیان با نام تجاری آمون واقع در کرج، تولیدکننده انواع محصولات پودر سوخاری و آرد سوخاری، با سابقه 20 ساله توانسته محصولات باکیفیتی را تولید و به مشتریان عرضه کند. این شرکت با داشتن سبد کالای کاملی از محصولات سوخاری رقبای زیادی را در صنعت پودر سوخاری داشته که با قیمت های رقابتی سعی در خرید و فروش محصولات خود کرده اند.اما از آنجایی که هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان با در نظر گرفتن کیفیت، همراه با قیمت مناسب بوده همچنان یکی از برندهای خوشنام در حوزه تولید و فروش پودر سوخاری است.

قیمت خرید آرد سوخاری آمون

در واقع قیمت عمده آرد سوخاری آمون در این مرکز بسیار مناسب می باشد و شما می توانید به آسانی با مراجعه به مرکز مرتبط و عالی این محصولات را با کیفیت هرچه تمام تر خریداری نمایید. امروزه افراد بسیاری از آرد سوخاری آمون استفاده می‌ نمایند. این نوع از آرد سوخاری بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد و غذای شما را کاملاً لذیذ و خوشمزه می کند.

قیمت خرید آرد سوخاری آمون

انواع محصولات آمون:

  1. آرد سوخاری
  2. پودر سوخاری
  3. نان سوخاری
  4. پودر ژله
  5. پودر کیک
  6. پودینگ
  7. کرم کارامل
  8. پودر کاکائو
  9. جو پوست کنده
  10. گندم پوست کنده

این روز ها در بازار محصولات، آمون دارای انواع مختلفی می باشد و مدل های متنوعی از این نمونه ها در بازار وجود دارد که افراد با توجه به نوع نیاز خودشان می‌ توانند آنها را خریداری نمایند. انواع آرد و پودر سوخاری از جمله محصولات این مجموعه به حساب می‌ آیند و این مراجع توانسته اند در زمینه غلات نیز فعالیت خوبی را داشته باشند و برای درست کردن انواع پودر های کیک و ژله نیز بسیار فعال بوده اند.

تنوع در مدل های مختلف این محصولات بسیار فراوان می‌ باشد و مجموعه آراد فود یکی از بهترین برندها در این زمینه است و علاوه بر اینکه کاملاً غذای خوشمزه و لذیذ را به همراه دارد قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به مرکز معتبر بهترین‌ها را برای خود تهیه و خریداری نمایید.

انواع آرد سوخاری آمون:

  • آرد سوخاری ساده
  • آرد سوخاری فلفلی
  • آرد سوخاری با طعم سبزیجات
  • آرد سوخاری با طعم سیر و پیاز
  • آرد تمپورا آمون
  • آرد سوخاری کنتاکی
  • پودر سوخاری پرک سفید (گرانول سفید)
  • پودر سوخاری پرک نارنجی (گرانول نارنجی)

انواع آرد سوخاری آمون شامل مواردی از قبیل: پودر سوخاری پانکو، پودر سوخاری طعم دار، پودر سوخاری رنگی، پودر سوخاری درون محصولی، پودر سوخاری کنتاکی و آرد تمپورا می باشند.

امروزه در بازار انواع آرد سوخاری آمون وجود دارد در بازار ها انواع سوخاری دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها کیفیت های متفاوتی را به همراه دارند. برخی از آرد سوخاری در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند.

همچنین مدل دیگر این پودر ها طعم دار هستند. این محصولات در طعم های مختلف فلفلی، سبزیجات و طعم های مختلف تولید و به بازار عرضه خواهد شد و شما با توجه به نوع نیاز خودتان می‌توانید این آردهای سوخاری را تهیه نمایید.

خط تولید آرد سوخاری :

خط تولید آرد سوخاری : آرد سوخاری و نان سوخاری محصولاتی مشابه می باشند که برای تولید آرد سوخاری به دلیل اینکه نمی توان به صورن مستقیم از آرد گندم استفاده کرد به همین دلیل ابتدا باید نان سوخاری تولید شود. سپس با حرارت مجدد نان ها رطوبتشان را از دست داده و کاملا خشک و برشته می شوند. در این مرحله نان ها آماده برای آسیاب کردن می باشند.

آسیاب کردن نان ها بسته به نیاز و هدف تولیدکننده می تواند به صورت درشت و یا ریز دانه بندی شوند. اگر قصد تولیدکننده، تولید آرد سوخاری طعم دار باشد باید ابتدا آرد سوخاری ساده تولید شود و سپس با اضافه کردن ادویه های معطر و طعم دهنده آرد سوخاری طعم دار تهیه شود. بعد از اتمام تولید نوبت به بسته بندی محصول می رسد. هر شرکت بسته به سبک مدنظر خود می تواند بسته بندی های مختلفی را برای محصولات تولیدی خود در نظر بگیرد. در پایان ارجاع و یا ارسال محصولات به نمایندگی ها، فروشگاه های مواد غذایی و … می باشد که به صورت عمده و یا خرده به فروش می رسند.

قیمت خرید آرد سوخاری آمون

در خط تولید آرد سوخاری مراحلی جهت تولید این محصولات طی می شود که بدین منظور برای شما شرح خواهیم داد. در ابتدا نان هایی با طی نمودن دو مرحله در معرض حرارت قرار می گیرند. لازم به ذکر می باشد که در مرحله بعد به منظور از بین بردن رطوبت باقی، نان را تا مرحله خشک شدن نهایی مورد حرارت البته بصورت ملایم قرار می دهند. در انتها نیز نان خشک شده را خرد و آسیاب می نمایند تا به پودر تبدیل شود.

همانطور که مطلعید، در ایران کارخانه‌ های بسیار بزرگی وجود دارند که این محصولات را تولید می‌ نمایند. در واقع خط تولید این محصولات بسیار متنوع می‌ باشد و تولیدکنندگان از این طریق محصولات بسیار خوبی را تولید و به بازار مصرفی عرضه می نمایند.

خط تولید آرد سوخاری بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد. آن ها در واقع در دو سایز ریز و درشت تولید و در بسته بندی قرار گرفته و به بازار عرضه می‌ شوند. محصولات در بازار های خارجی نیز فروش بسیار خوبی را به همراه دارند و می‌ توانند در این بازارها، رقابت بسیار عالی را با نمونه‌ های خارجی خود داشته باشند. ایران توانسته است در این زمینه رتبه نخست را از آن خود نماید و تولید خود را انبوه سازد. ما به شما بهترین آرد سوخاری زرد را ارائه می‌ دهیم که بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشند.

لیست قیمت خرید آرد سوخاری آمون :

لیست قیمت خرید آرد سوخاری آمون : قیمت خرید آرد سوخاری آمون با توجه به نوسانات شدید قیمت ها در این روزها، افزایش چشمگیری نداشته که این موضوع حاکی از آن است این کارخانه نیاز بازار و مشتریان را به درستی درک کرده است. قیمت خرید آرد سوخاری آمون در جدول زیر قابل رویت می باشد:

نام محصول وزن قیمت (تومان) تعداد در کارتن
آرد سوخاری ساده آمون 250 گرمی 2300 12
آرد سوخاری فلفلی آمون 200 گرمی 2900 12
ارد سوخاری سیر و پیاز آمون 200 گرمی 2900 12
آرد سوخاری سبزیجات آمون 200 گرمی 2900 12
آرد سوخاری کنتاکی آمون 200 گرمی 2900 12
آرد سوخاری تمپورا آمون 500 گرمی 8600 12
پودر سوخاری پرک سفید (گرانول سفید) 250 گرمی 4400 12
پودر سوخاری پرک نارنجی (گرانول نارنجی) 250 گرمی 4400 12

شما برای به دست آوردن لیست قیمت خرید این پودر های سوخاری می توانید به یک مرکز معتبر و عالی مراجعه و این محصول را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب برای خود تهیه و خریداری نمایید.

این پودر ها در مراکز معتبر این مجموعه با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی به فروش می رسند. پیشنهاد ما به شما مشتریان گرامی این است که لیست قیمت اقسام محصولات این مرکز از قبیل: آرد تمپورا پانکو، ارد سوخاری زرد، آرد سوخاری پرک نارنجی را مشاهده و نسبت به خرید محصولات اقدام نمایید.

پارامتر های تعیین قیمت آرد تمپورا پانکو

پارامتر های تعیین قیمت آرد تمپورا پانکو امروزه در بازار پارامترهای تعیین قیمت آرد تمپورا پانکو بسیار است. لذا با ما همراه باشید تا ما برخی از این پارامترها را برای شما نام ببریم و آگاهی شما را در این زمینه بیشتر نماییم. اولین پارامتری که بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد جنس و کیفیت عالی آن می باشد و اگر تولید کننده محصولات از کیفیت بالا و جنس بسیار خوب استفاده نماید قیمت آن نیز بسیار مناسب خواهد بود.

پارامتر بعدی که بر روی قیمت تأثیر می گذارد، حجم و اندازه می باشد. چنانچه محصولات در حجم و اندازه های بزرگتری باشد قیمت آن ها نیز بیشتر می باشد. نوع بسته بندی بر روی قیمت نیز تاثیر مستقیم می‌ گذارد و تولید کننده آن ها را در بسته بندی بسیار خوب قرار می‌ دهند. از این روی محصولات بسیار با کیفیت عالی و با قیمت بسیار خوب به فروش می‌رسند.

بررسی قیمت ارد سوخاری زرد در سراسر کشور

بررسی قیمت ارد سوخاری زرد در سراسر کشور امروزه قیمت آرد سوخاری زرد در سراسر کشور بسیار مناسب و ایده آل می باشد. به همین دلیل ما می خواهیم برای شما قیمت آرد سوخاری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. در واقع اگر شما خریدار عمده باشید و می خواهید بر روی این محصول سرمایه گذاری کنید به نفع شما می باشد که با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار و محصولات را با قیمت عمده خریداری نمایید.پس می توانید به راحتی این محصولات با قیمت مناسب به فروش برسانید.

قیمت آرد سوخاری زرد در سراسر کشور متفاوت می باشد. چرا که شما ممکن است از یک فروشنده معمولی این محصولات را خریداری نمایید. اما ممکن است از یک عمده فروش این محصولات را تهیه کرده باشید که در نهایت قیمت نهایی آن بسیار متفاوت می تواند باشد.

تفاوت قیمت آرد سوخاری پرک نارنجی در شهرهای مختلف به چه علت است

تفاوت قیمت آرد سوخاری پرک نارنجی در شهرهای مختلف به چه علت است همانطور که شما می دانید قیمت آرد سوخاری پرک نارنجی در شهر های مختلف متفاوت می باشد. آیا شما علت این تفاوت ها را می دانید؟ پس با ما همراه باشید تا علت این تفاوت ها را برای شما بیان نماییم. در واقع در برخی از شهرها کارخانه‌ های بسیار بزرگی وجود دارند که محصولات را تولید و به بازار عرضه می‌ نمایند.

این کارخانه‌ ها محصولات را در همان شهر با قیمت خوبی به فروش می‌ رسانند. در واقع هزینه رفت و آمد و باربری را نخواهند داد و محصولات با کمترین سود به دست آن‌ ها می‌رسد. اما برخی از شهر های دیگر باید از مسافت های طولانی به این کارخانه مراجعه کرده و محصولات را خریداری نمایند. هزینه های متفاوتی ممکن است بر روی این محصول ایجاد شود که بر روی قیمت نهایی تأثیر مستقیمی را می گذارد و به همین دلیل است که قیمت آرد سوخاری در شهر های مختلف متفاوت می باشد.

قیمت خرید آرد سوخاری ناگت در شهرهای مختلف

قیمت خرید آرد سوخاری ناگت در شهرهای مختلف قیمت خرید آرد سوخاری ناگت در شهر های مختلف متفاوت است. در واقع شما اگر از نمایندگی های معتبر این محصولات را خریداری نمایید، می‌توانید با قیمت بسیار مناسب آن را تهیه نمایید و از این طریق سود بسیاری را به دست می آورید.

این مرکز دارای واحد فروشی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بهترین ها را تهیه نمایید. آرد سوخاری ناگت یکی از بهترین و خوشمزه ترین ها در حال حاضر به حساب می آید.