,

قیمت پودر سوخاری پولکی ساده سفید

قیمت پودر سوخاری پانکو

قیمت پودر سوخاری پولکی جهت خرید عمده به قیمت درب کارخانه می باشد. قیمت پودرهای سوخاری پولکی به عواملی همچون نام برند، وزن، طعم، نوع بسته بندی، کیفیت و … بستگی دارد. اگر از مصرف کنندگان انواع پودرهای سوخاری باشید می دانید که پودر سوخاری پولکی در رنگ های مختلفی نیز تولید و به فروش می رسد.

انواع رنگبندی پودر سوخاری پولکی

  • پودر سوخاری پولکی سفید

این مدل از پودر سوخاری به رنگ سفید و بدون ادویه می باشد.

این مدل دقیقا طعم و مزه نان باگت را میدهد و برای افرادی که تمایل دارند ادویه های دلخواه خود را اضافه نمایند گرینه بسیار خوبی می باشد.

قیمت پودر سوخاری پولکی

  • پودر سوخاری پولکی نارنجی

این مدل از پودر سوخاری گاها به رنگ نارنجی کمرنگ می باشد که این رنگی استاندارد می باشد زیرا از رنگ طبیعی پابریکا تولید می شوند. در نوع دیگر به رنگ نارنجی پررنگ است که از رنگ های صنعتی در تولید این مدل از پودرها استفاده می شود.

قیمت پودر سوخاری پولکی

  • پودر سوخاری پولکی قهوه ایی

این مدل پودر سوخاری ترکیبی از ادویه های مختلف بویژه فلفل زیاد می باشد که عموما رنگ قهوه ایی روشن رنگی استاندارد و طبیعی می باشد.

این نوع از پودر سوخاری به نام پودر سوخاری تند و یا اسپایسی معروف می باشد.

قیمت پودر سوخاری پولکی

 

اگر به تازگی مصرف انواع پودر سوخاری را اغاز کرده باشید و اطلاع چندانی از نحوه انتخاب ان ندارید و خواهان ان باشید که بدانید کدام پودر سوخاری فروش بیشتری دارد و مشتری پسند است باید بگوییم با توجه به میزان تولید و فروش انواع پودر سوخاری در کشور پودرهای سوخاری پولکی سفید و تند از استقبال بیشتری برخوردار می باشد.

قیمت پودر سوخاری

قیمت پودر سوخاری پولکی سفید نسبت به پودر سوخاری پولکی نارنجی و تند از قیمت پایین تری برخوردار است. قیمت عمده برای این محصول قیمتی حدود 15000 تا 32000 تومان بر حسب کیلوگرم می باشد که بر اساس کیفیت و برند قیمت گذاری شده است.

منبع: https://poodrsokhari.ir/