,

واردات پودر سوخاری پانکو درشت سفید

واردات پودر سوخاری پانکو

واردات پودر سوخاری پانکو اصل محصول ویتنام توسط نمایندگی پانکو در تهران انجام می شود. پودر سوخاری پانکو در بسته بندی های 200 گرمی و یک کیلویی در طعم های مختلف تولید و خرید و فروش می شوند. نکته حائز اهمیت ان است که از انواع پودر سوخاری پانکو می توان برای سرخ کردن انواع غذاها مانند: ماهی، میگو، مرغ و … استفاده نمود.

قیمت انواع پودر سوخاری واردات پودر سوخاری پانکو

درشت بودن دانه بندی پودر سوخاری پانکو در پوشش دهی بالا و جذب روغن کمتر باعث شده تا با استقبال بی نظیری از این محصول توسط خریدارن و فروشندگان صورت گیرد. به همین دلیل جهت جلب رضایت مشتریان و دسترسی راحتتر به این محصول واردات پودر سوخاری پانکو توسط نمایندگی این شرکت در ایران انجام می شود.

انواع پودر سوخاری پانکو:

  • پودر سوخاری سفید
  • پودر سوخاری طلایی
  • پودر سوخاری نارنجی

خرید انواع پودر سوخاری

همانطور که گفته شد از انواع پودرهای سوخاری نامبرده شده می توان برای سوخاری کردن مرغ، ماهی، میگو، شنیسل، سبزیجات و … استفاده کرد. درشت بودن دانه بندی ان باعث شده تا بعد از سرخ کردن؛ غذا ظاهر زیبایی به خود گیرد که یکی از گزینه های موثر در خرید و فروش بسیار بالای این محصول می باشد.

واردات پودر سوخاری پانکو

 

پودر سوخاری سفید

این مدل از پودر سوخاری پانکو کاملا به رنگ سفید تولید می شود و بدون ادویه و طعم می باشد. برای استفاده از این پودر ابتدا باید ادویه های دلخواه خود را به تخم مرغ اضافه کرده سپس غذای موردنظر را به این پودر آغشته نمایید. در این مدل از پودر سوخاری بعد از سرخ کردن؛ غذا رنگی طبیعی که به رنگ قهوه ای کم رنگ می باشد در می اید.

واردات پودر سوخاری پانکو

نکاتی که در فروش این محصول نقش دارند:

  1. تنوع رنگ برای تمامی سلیقه ها
  2. درشت بودن دانه ها جهت زیبایی بیشتر غذا
  3. یکدست بودن دانه بندی
  4. استفاده از مواد اولیه مرغوب
  5. بسته بندی بهداشتی و شکیل
  6. روش تولید متفاوت و بروز
  7. استفاده از رنگ طبیعی نه صنعتی
  8. و …

واردات پودر سوخاری پانکو و خرید پودر سوخاری پانکو:

همانطور که گفته شد واردات این محصول فقط از طریق نمایندگی این برند انجام می شود. بنابراین جهت خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

واردات پودر سوخاری پانکو