تولید آرد سوخاری ایرانی و خرید از کارخانه

تولید آرد سوخاری ایرانی

تولید آرد سوخاری ایرانی باکیفیت همانند شرکت تردک| آمون| 222| گلها| ترخینه؛ انواع پودر سوخاری یا ارد سوخاری را با قیمت های مناسب در طعم های مختلف به صورت عمده و خرده در دو مدل فله و بسته بندی به فروش می رسانند. خرید این محصول با قیمت ارزان تر از نمایندگی فروش هر برند و همچنین از طریق این وب سایت امکان پذیر می باشد.

تولید انواع آرد سوخاری چه در کارخانه ها و چه در کارگاه ها که تولید می شوند باید کاملا استاندارد و با حفظ نکات بهداشتی همراه باشد. از عوامل تاثیرگذار در خرید و یا فروش حداکثری آردهای سوخاری می توان به قیمت مناسب، کیفیت عالی، بسته بندی بهداشتی و طعم عالی اشاره کرد.

تولید آرد سوخاری ایرانیتولید آرد سوخاری ایرانی

تولید آرد سوخاری ایرانی به روش صنعتی

اردهای سوخاری که در بازار موجود می باشند معمولا از نان های حجیم مانند: نان باگت، نان همبرگر، نان تست، نان سفید تولید می شوند. آردی که در تهیه این نان ها استفاده می شود حدود 80 درصد از آرد گندم می باشد. این نان ها بعد از پخت؛ مجددا حرارت داده می شوند تا کاملا خشک و برشته شوند و آماده شوند برای آسیاب شدن.

اندازه و یا سایز آرد سوخاری بستگی دارد به نوع الک کردن و کاربرد آرد سوخاری. آرد سوخاری باکیفیت و استاندارد آردی است که در اثر حرارت به رنگ قهوه ای روشن در بیاید و عاری از هر گونه رنگ صنعتی باشد.

تولید آرد سوخاری ایرانی

انواع آرد سوخاری

  • آرد سوخاری ساده
  • آرد سوخاری طعم دار
  • آرد سوخاری درشت
  • آرد سوخاری پودری یا ریز

کاربرد آرد سوخاری

آرد سوخاری درشت که به نام های آرد سوخاری پانکو، آرد سوخاری پولکی، آرد سوخاری گرانول نیز شناخته و نام برده می شوند در دسته آرد سوخاری پوششی قرار می گیرند. کاربرد این محصول در سرخ کردن انواع ماهی، میگو، مرغ و سبزیجات می باشد.

تولید آرد سوخاری ایرانی

اما آرد سوخاری پودری یا ریز که این محصول خود در سایز یا مش بندی های گوناگون و همچنین در رنگ بندی های مختلف تولید می شود در دو مورد قابل استفاده می باشد. از این مدل از آرد سوخاری هم می توان در تهیه ماهی سوخاری استفاده کرد که باز هم در دسته آردهای پوششی قرار می گیرند و هم به عنوان کریسپی کردن غذا و نیز منسجم کننده مواد میانی از قبیل: کتلت، فلافل، همبرگر، کباب لقمه قابل مصرف می باشد که مصرف ارد سوخاری به این سبک به عنوان آرد سوخاری درون محصولی یاد می شود.

تولید آرد سوخاری ایرانی

نگرش مثبت و منفی در تولید آرد سوخاری ایرانی چیست؟

نگرش منفی که برخی از افراد به آردهای سوخاری صنعتی دارند این است که به دلیل نامرغوب بودن و یا بی کیفیت بودن آرد سوخاری از ادویه و یا طعم دهنده استفاده می شود تا رنگ و بو و طعم نامطلوب آرد تولیدی از بین برود.

اما نگرش مثبت به این محصول این است که ادویه های مختلف اضافه می شود تا مصرف کننده به راحتی بتواند از ارد سوخاری طعم دار استفاده نماید و نیاز به تهیه ادویه های مختلف نباشد. همچنین استفاده از ادویه های گوناگون با ذائقه اکثر افراد و یا خریداران اردهای سوخاری ادویه دار متناسب می باشد.